26 lutego 2018

Żel aloesowy Holika Holika Aloe 99% Soothing Gel

Żel aloesowy Holika Holika Aloe 99% Soothing Gel 




Tym razem przedstawiam wam wielofunkcyjny żel aloesowy marki Holika Holika. Zawiera on 99% ekstraktu z aloesa. Żel jest hipoalergiczny, nadaje się do każdego typu skóry. Nie zawiera parabenów, olejów mineralnych, sztucznych barwników oraz składników pochodzenia zwierzęcego.

Żel można stosować na kilka sposobów - jako krem do twarzy, krem łagodzący podrażnienia po opalaniu czy goleniu, serum łagodzące zaczerwienienia, serum nawilżające skórę, nawilżający krem do ciała, serum do włosów, serum do pielęgnacji paznokci. 

Jestem nim zachwycona! Z resztą nie tylko ja! Świetnie łagodzi podrażnienia po goleniu na twarzy mojego faceta, skóra jest zdecydowanie mniej czerwona, pory zwężone. On jako pierwszy wypróbował żel aloesowy, a ja skuszona tymi efektami zaraz sama wskoczyłam do łazienki i wysmarowałam się żelem. Powiem wam szczerze, że to jest produkt, który każda z was musi mieć w swojej łazience. Jest uniwersalny do wszystkiego, a działa naprawdę cuda! Świetnie nadaje się pod makijaż, czy po prostu jako krem na noc, rano budzisz się z zupełnie inną skórą - promienną, nawilżoną, bez skórek! Jeśli chodzi o włosy, wsmarowałam niewielką ilość od połowy włosów w dół, nie przetłuścił włosów, wręcz przeciwnie, wyglądały na zdrowsze, a końcówki bardziej scalone. Świetnie również poradził sobie z podrażnieniami po goleniu na nogach - od razu można poczuć ulgę, a na następny dzień nie ma śladu po jakimkolwiek podrażnieniu. 

Jest to moje odkrycie roku 2017, ale na pewno zostaniemy ze sobą na dłuższy czas.


Cena ok 30zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz