30 maja 2018

Matte to last 24h czyli matowe pomadki od Miss Sporty




Pomadki wyczaiłam na promocji w Rossmannie, kosztowały mnie wtedy grosze, więc stwierdziłam - czemu nie. Kupiłam 2 odcienie i chciałam się nawet wrócić po 3, ale niestety nie był już nigdzie dostępny.

Ogólnie producent oferuje nam 5 odcieni. Ja zdecydowałam się na odcień 110 i 210. Odcieniem, którego nie udało mi się upolować był numerek 200.

Odcień 100 - Fresh Nude - trupi nudziak, taki odcień w kolorze korektoru, który zdecydowanie nie pasuje do mojej karnacji (miałam podobny z innej firmy) więc nawet nie byłam nim zainteresowana.

Odcień 110 - Vibrant Mocha - piękny nudziak z domieszką brązu. Swatch niżej.

Odcień 200 - Lively Rose - piękny, delikatny, jasny róż. Mam nadzieję, że przy kolejnej promocji uda mi się go dopaść!

Odcień 210 - Cheerful Pink - wyrazisty, koralowy róż. Swatch niżej.

Odcień 300 - Vivid Red - piękna, soczysta czerwień. Niestety również nie pasująca do mojej karnacji.




Czy jestem zadowolona z pomadek?

Jasne, że tak. 

Mają przepiękne kolory, wygodny aplikator, a z opakowania nic się nie wylewa. Co do trwałości, nie jest najgorsza, spokojnie wytrzymują cały dzień w pracy. Nie odbijają się na szklance. W razie konieczności poprawek można spokojnie nałożyć kolejną warstwę, nic się roluje, nie powstają grudki. Pomadka jest bardzo komfortowa w noszeniu, nie czuć jej w ogóle na ustach, nic się nie klei. Nie zauważyłam również by wysuszała usta. A do tego przepięknie pachnie. 


SKŁAD:
ISODODECANE, POLYETHYLENE, BIS-CARBOXYDECYL DIMETHICONE, C9-12 ALKANE, POLYPROPYLENE, QUATERNIUM-90 SEPIOLITE, PHENYL TRIMETHICONE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, QUATERNIUM-90 MONTMORILLONITE,COCO-CAPRYLATE/CAPRATE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, PHENOXYETHANOL, CAPRYLYL GLYCOL, PARFUM/FRAGRANCE,TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, BENZYL BENZOATE, UNDECYLENIC ACID, SILICA, BENZYL SALICYLATE, BENZYL CINNAMATE, LINALOOL, CINNAMYL ALCOHOL, [May Contain/Peut Contenir/+/-: MICA, IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), D&C RED NO. 7 CALCIUM LAKE (CI 15850), FD&C BLUE NO. 1 ALUMINUM LAKE (CI 42090), FD&C YELLOW NO. 5 ALUMINUM LAKE (CI 19140), MICA, D&C RED NO. 6 BARIUM LAKE (CI 15850)].



Cena to ok 17 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz