7 grudnia 2018

Antyperspirant NIVEA Black & White Silky Smooth

Jakiś czas temu dotarł do mnie Antyperspirant w sprayu od Nivea.


" NIVEA® Antyperspirant Black&White Invisible Silky Smooth spray to produkt, który zapewni Ci skuteczną i niezawodną ochronę przed poceniem się, bez ryzyka pobrudzenia ubrań. Pozostawia uczucie jedwabiście gładkiej i miękkiej skóry, nawet przy codziennym goleniu. Nie podrażnia skóry. Unikalna formuła chroni Cię przed nadmiernym poceniem się przez 48 godzin i pomaga zachować pierwotny kolor ubrań. Antyperspirant nie pozostawia żółtych plam na czarnych ubraniach ani białych śladów na czarnych koszulkach. Czarne bluzki i sukienki pozostają czarne, a białe – białe, bez przebarwień i smug. Przezroczysta ochrona nie pozostawia śladów – cokolwiek na siebie założysz. To antyperspirant, który jest delikatny, a jednocześnie bardzo skuteczny. Nie zawiera alkoholu (0% alkoholu etylowego). "

SKŁAD:
Butane, Isobutane, Propane, Cyclomethicone, Aluminum Chlorohydrate, Isopropyl Palmitate, C12-15 Alkyl Benzoate, Palmitamidopropyltrimonium Chloride, Octyldodecanol, Disteardimonium Hectorite, Propylene Carbonate, Dimethiconol, Propylene Glycol, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Benzyl Salicylate, Parfum




Opakowanie tradycyjne dla innych antyperspirantów od Nivea, ale szata graficzna lekko uległa zmianie i dzięki dodaniu złota produkt zyskał nutę elegancji.

Kiedyś nienawidziłam antyperspirantów w sprayu, każdy był duszący i gdy wchodziłam w tą "chmurę"  po prostu się dusiłam i zaraz musiałam otwierać okno by się trochę przewietrzyło. Tu nie występował ten problem, zapach jest naprawdę delikatny i przyjemny dla nosa. Nivea po raz kolejny pozytywnie mnie zaskoczyła.

Co do ochrony przed potem -  spełnia swoje zadanie na 5!

Antyperspirant jest delikatny dla skóry, użyty nawet po depilacji nie powoduje uczucia pieczenia skóry, oraz dodatkowo jej nie podrażnia.

Tak jak obiecał producent, produkt nie barwi ubrań, nie pozostawia żadnych śladów.

Mam chrapkę na antyperspirant w kulce z tej serii - zobaczymy, który lepiej się spisze. Na pewno za jakiś czas wrócę z porównaniem obu produktów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz