1 lutego 2019

BODETKO LASH - odżywka do rzęs

Odżywkę Bodetko Lash dedykujemy osobom pragnącym mieć długie i gęste rzęsy. Skorzystanie z naszej kuracji sprawi, że odmieni się Twoje spojrzenie. Dzięki specjalnie wyselekcjonowanym składnikom osiągnęliśmy serum do rzęs o doskonałej jakości. Bardzo wydajne opakowanie w połączeniu z wygodnym aplikatorem wystarcza na okres 6-8 miesięcy.



Skład:
Aqua, Euphrasia Officinailis Extrac, Sodium Chloride, Trifluromethyl Dechloro Ethyprostenolamide, Alcohol Denat, Benzalkonium Chloride


Bodetko Lash to małe, eleganckie złoto-czarne opakowanie odżywki z aplikatorem zakończonym cienkim pędzelkiem - podobnym do tych stosowanych w eyelinerach. Odżywkę należy stosować raz dziennie wieczorem po dokładnym demakijażu oczu.

Serum jest wydajne, wystarczy niewielka ilość produktu by pokryć nim całą linie rzęs. Aplikator nabiera wystarczająca ilość produktu. Produkt ma na tyle gęstą konsystencję, że nic nie spływa z pędzelka, ani z rzęs.

Odżywka nie uczula, nie skleja rzęs, oraz nie powoduje uczucia szczypania.

Po 2 tygodniach używania odżywki zauważyłam pierwsze efekty. Przed moje rzęsy były mocno sfatygowane, przerzedzone, krótkie, proste, brakowało im krzywej C - taki stan rzęs spowodowała u mnie długotrwała stylizacja sztucznych rzęs, które były jednak obciążeniem dla oka oraz przyklejenie rzęs do makijażu okolicznościowego nieodpowiednim klejem, który nie chciał się niczym rozpuścić i niestety w trakcie ich ściągania straciłam mnóstwo swoich rzęs. Po miesiącu używania serum byłam już całkiem zadowolona, rzęsy o wiele lepiej się malowały, były sporo dłuższe, ale w dalszym ciągu te które straciłam jeszcze nie odrosły.

Teraz jestem już po 3 miesięcznej kuracji z Bodetko Lash i śmiało mogę Wam pokazać efekty jakie uzyskałam.



Jak same widzicie różnica jest znaczna, a gdy pomaluje rzęsy tuszem to mam wachlarz, aż do brwi. 😉 Rzęsy są sporo dłuższe, bardziej zagęszczone, zdrowsze oraz praktycznie w ogóle nie wypadają. Dodatkową rzeczą jaką zauważyłam to ich znaczne podkręcenie, ale wydaje mi się, że jest to bardziej spowodowane zaprzestaniem aplikowania sztucznych rzęs, które po prostu wcześniej obciążały mi naturalne rzęsy.

Teraz nie używam już serum codziennie, tylko co 2-3 dzień dla podtrzymania efektów. Ale gdy tylko wydenkuję to opakowanie na pewno zakupie kolejne dla podtrzymania bądź nawet uzyskania lepszych efektów. Wiadomo, że każdy włos ma swój cykl wzrostu, więc kiedyś te nasze spektakularnie długie rzęski wypadną i na ich miejsce zaczną wychodzić nowe, więc warto zadbać by te, które zaczną wyrastać dostały dawkę "przyspieszacza" w postaci odżywki by cieszyć się pięknymi i długimi rzęsami na długo.

Pewnie się zastanawiacie czy kiedykolwiek wrócę do sztucznych rzęs. Niewykluczone, ale będzie to pewnie jednorazowa stylizacja, np na wakacje, by uniknąć efektu pandy pod okiem, czy może kiedyś na swój własny ślub.



Jeśli chodzi o dostępność odżywki jest ona dostępna na ich stronie. >KLIK<

Cena to ok 99zł za 3ml, ale często widuję na ich instagramie informacje o rabatach.

Podsumowując, rezultaty mojej kuracji z Bodetko Lash są naprawdę zadowalające, nawet koleżanki wielokrotnie pytały czego stosuję na rzęsy, że tak pięknie mi urosły.



A czy Wy stosowałyście tego typu odżywki, lub macie jakiś inny sposób na piękne rzęsy?
Z chęcią poznam wasze sposoby - napisz w komentarzu co stosowałaś i jakie są Twoje wrażenia 😊
No i oczywiście czy znasz firmę Bodetko. 

4 komentarze:

  1. Efekt wow, robi ogromne wrażenie. Cena jednak dość wysoka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow widać naprawdę świetne efekty!:) Świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Potrzebuję czegoś takiego, bo moje rzęsy są w strasznym stanie, ale ta cena.. Wydaje się być troszkę wygórowana zwłaszcza dla studentki :D

    OdpowiedzUsuń