19 września 2019

NIVEA - Clay Fresh - żel pod prysznic z glinką

NIVEA - HIBISCUS & WHITE SAGE ŻEL POD PRYSZNIC Z GLINKĄ

Odkryj moc glinki w żelu pod prysznic, który doskonale łączy oczyszczanie, świeżość i pielęgnację. Niewysuszająca skórę formuła o zapachu hibiskusa oraz białej szałwii oczyszcza pozostawiając uczucie aksamitnie gładkiej skóry.


LISTA SKŁADNIKÓW

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Kaolin, Acrylates Copolymer, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Glycerin, Helianthus Annuus Seed Oil, Citric Acid, Sodium Chloride, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Trisodium EDTA, Sodium Hydroxide, Sodium Lauryl Sulfate, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Sodium Sulfate, Sodium Benzoate, Limonene, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, BHT, Parfum, CI 16035, CI 42090




Tym razem w moje ręce wpadł żel pod prysznic od NIVEA z glinką. Miałam przyjemność testować wersję z hibiskusem i białą szałwią, ale oprócz tego są inne warianty zapachowe - agawa i lawenda oraz imbir i bazylia. Mam dużą chrapkę na wersję z lawendą i na pewno podczas jakiejś promocji wpadnie on do mojego koszyka.


 

*zdjęcia pochodzą ze strony www.nivea.pl



A wracając do wersji z hibiskusem. Żel dobrze się pieni, jest dość gęsty i ma wygodne, poręczne opakowanie. Dość mocno wyczuwalny jest zapach glinki, który mi absolutnie nie przeszkadza, wręcz przeciwnie - bardzo lubię ten zapach, ale jestem świadoma tego, że jest to kwestia indywidualna. Po użyciu skóra jest gładka i dobrze oczyszczona. Nie zauważyłam by żel spowodował u mnie uczulenie, a niestety zdarza się, że żele wywołują u mnie reakcje alergiczne, które kończą się wysypem niechcianych gości. Nie zauważyłam również ani nawilżenia, ani ściągnięcia skóry po kąpieli. Dla mnie żel ma dawać po prostu uczucie "domytej" czystej skóry, a z tym poradził sobie świetnie.

4 komentarze: