26 kwietnia 2018

Catrice, HD Liquid Coverage Foundation


Druga Skóra. Podkład HD Liquid Coverage to wygładzona cera z efektem “high definition”. Wyjątkowo lekka formuła, którą aplikuje się pipetą, oferuje wysokie krycie i utrzymuje się na skórze do 24 godzin. Cera wygląda nieskazitelnie, a przy tym naturalnie, podkładu nie czuć na skórze. Skóra jest gotowa na światła jupiterów i bycie w centrum kamery!



Podkład kupiłam w drogerii Kosmyk, gdy był na niego szał z powodu "innego" opakowania - dodatkowo skuszona pozytywnymi opiniami w internecie, pobiegłam do drogerii, gdzie praktycznie nigdzie nie był dostępny, nawet o dziwo w drogerii Natura! No ale udało mi się go w końcu dorwać iii o co tyle halo? 

Na początku spisywał mi się świetnie. Pięknie krył przebarwienia, drobne zaczerwienienia, nie ścierał się, nie wysuszał skóry, więc można powiedzieć podkład cudo! No ale... z czasem niestety nie było już tak kolorowo. Podkład zaczynał mi wysuszać skórę, podkreślać każdą suchą skórkę, zaprzestałam go używać. Wróciłam do niego po sporej przerwie, gdzie znowu spisał się tak jak wyżej...

Ale wiecie co? Znalazłam na niego sposób -  mieszałam go z jakimś słabo kryjącym podkładem najlepiej nie o właściwościach matujących. I w końcu udało mi się zużyć go całego.

Raczej nie kupie ponownie, choć krycie naprawdę powala! Sądzę, że zrobiłam mocny błąd stosując go na co dzień... Od czasu do czasu lepiej zgrałby się z moją skórą. Ps. Mam skórę mieszaną.

Podkład dostępny jest w 4 odcieniach. 

Podsumowanie: dla mnie to mocne 3!

✔świetne krycie 
✔wygodne opakowanie 
✔fajny design 
✔skóra się po nim nie świeci 
✔idealna konsystencja 

❌ciemnieje na twarzy 
❌podkreśla suche skórki 
❌miałam wrażenie, że nawet wysusza skórę 
❌mała gama kolorystyczna, jasny odcień jest za ciemny dla bladziochów 
❌za ciężki na co dzień



Cena ok 28zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz