17 kwietnia 2018

Isana Crazy Melon, żel pod prysznic

Isana Crazy Melon, żel pod prysznic



Isana Crazy Melon, Kremowy żel pod prysznic, 500 ml. 

Z pielęgnacyjnym kompleksem nawilżającym. 
Z ekstraktem z melona. 
Odpowiedni dla wegan. 
Tolerancja przez skórę - potwierdzona dermatologicznie.


Zachęcona pięknym opakowaniem, kolorem i kuszącym zapachem skusiłam się na zakup tego żelu. Z Isany w swojej łazience miałam może raz szampon pod prysznic, który raczej zrobił średnie wrażenie na mnie, dlatego sceptycznie podchodziłam do tej marki, ale postanowiłam jej dać drugą szansę i się nie zawiodłam. 

Żel absolutnie nie wysusza, ani nie podrażnia skóry. Troszkę słabo się pieni, przez co jest średnio wydajny. Skóra po nim jest miękka i pachnąca. Zapach nie jest chemiczny co jest dużym plusem - naprawdę jest to raj dla nosa. Opakowanie jest ładne i praktyczne. Bardzo podoba mi się również szata graficzna! Ogólnie na plus!



Dostępny jeszcze w dwóch wariantach, które na pewno zakupie!

Mademoiselle Raspberry (malina)
Lady Lemon & Mr. Mint (cytryna & mięta)


SKŁADNIKI 

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Citrullus Lanatus Fruit Extract, Panthenol, Glycerin, Citric Acid, Sodium Benzoate, Parfum, Sodium Gluconate, Sodium Lactate, Styrene/ Acrylates Copolymer, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Benzoic Acid, Lactic Acid, Potassium Sorbate, Sodium Hydroxide, Sodium Sulfate, Sodium Polynaphthalenesulfonate, CI 16035, CI 12490.

Cena ok 6 zł - Drogeria Rossmann

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz