20 czerwca 2018

Ideal Face Contouring, czyli TRIO od Ingrid Cosmetics



Ideal Face Contouring to zestaw trzech produktów – różu, bronzera i rozświetlacza, który gwarantuje idealne wymodelowanie twarzy. Paleta skomponowana w oparciu o uniwersalne odcienie, odpowiednie dla każdego koloru skóry, dzięki czemu uzyskamy efekt profesjonalnego , długotrwałego makijażu. Do kasetek dołączony został mini przewodnik z dokładną instrukcją modelowania twarzy krok po kroku.


Moim pierwszym zaskoczeniem była wielkość paletki - spodziewałam się, że będzie sporo mniejsza, ale to zdecydowanie dobra wiadomość, bo produkt bardzo dobrze nabiera się pędzlem bez przypadkowego mieszania kolorów. Cena to ok 15 zł, aż za 19g produktu. Opakowanie wydaje się być porządne, dobrze trzyma się je w ręce.


Paletka jest idealna do codziennego makijażu. Wszystkie odcienie jak najbardziej mi pasują, są idealnie dobrane.  Zapach kosmetyku jest przyjemny, ale nie nachalny.

Bronzer - ma idealny odcień do mojej karnacji, ciepły. Łatwo można nim wymodelować twarz. Nie pozostawia smug, ani plam. Pigmentacje oceniam na plus, wystarczy niewielka ilość produktu by osiągnąć naturalny efekt skóry muśniętej słońcem. Efekt można budować.

Róż - nie jestem fanką róży, ale ten ze względu na efekt jaki pozostawia, całkiem przypadł mi do gustu. Nie daje nachalnego efektu różowych liców.

Rozświetlacz - daje efekt przepięknej tafli. Posiada delikatne drobinki, które mienią się w świetle. Po ok 6h kosmetyk lekko się ściera.



Sądzę, że będzie to produkt idealny dla osób zaczynających zabawę z makijażem, lub osób średniozaawansowanych w tematyce makijażu. Jak dla mnie TRIO spisuję się dobrze na co dzień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz