8 czerwca 2018

Wibo Million Dollar Lips - matowa pomadka do ust

Miałam do tych pomadek kilka podejść... raz wyglądają świetnie, raz beznadziejnie. No ale zacznijmy od początku...


Matowa pomadka do ust z długotrwałą formułą. Doskonała, aksamitna konsystencja gwarantuje precyzyjne pokrycie. Matowe wykończenie sprawia, że usta wydają się pełne, wyraziste i kuszą swoim urokiem. Bądź gotowa na spektakularny efekt matowych ust!






Początkowo w moje ręce wpadł odcień nude o numerze 05 , którego duuużo trzeba było nałożyć na usta by w ogóle kolor był widoczny i niestety wyglądał beznadziejnie - rolował się, złuszczał, mega wysuszał usta, więc poszedł w odstawkę. No, ale jak to ja postanowiłam dać mu drugą szansę, mocno nawilżyłam usta ii szminka wyglądała rewelacyjnie. Stwierdziłam, że kurczę może skuszę się na inny odcień i zobaczymy jak spisze się nowa pomadka, czy sytuacja się powtórzy... ii tym razem w moje ręce wpadł odcień 03 w kolorze fuksji. Pierwsze użycie - bajka. Szminka wytrzymała cały wieczór picia, jedzenia, ba nawet mycia zębów - nic się nie zjadło, nie rozmazało, nie rolowało. Zachwycona efektem doszłam do wniosku, że może ten nudziak po prostu był jakiś feralny, ale zaczekajcie... Jakiś czas później miałam komunię i zdecydowałam się na białą sukienkę w fuksjowe kwiaty ii użyłam właśnie tej szminki, bo pomyślałam, że skoro tak pięknie wytrwała wieczór w knajpie to i teraz dobrze się spisze. Po godzinie musiałam ją zmyć - zrobiła się brzydka skorupa, wszędzie się odbijała, na szklankach, sztućcach... a do tego mega nierówno się zjadła. Jednak jestem na nie. Mam wiele szminek, które są warte uwagi i o wiele lepiej się trzymają bez takich niespodzianek. Lubię ich produkty, ale niestety tych pomadek więcej nie kupie. Od kosmetyków jednak wymagam by zawsze poprawiały urodę, dodawały uroku i nie mam zamiaru na chybił trafił sprawdzać czy w danym dniu, w danej okazji  pomadka może się łaskawie będzie dobrze prezentować. Szkoda, bo kolory piękne, opakowanie, dostępność również zachęcały do zakupu, no ale niestety ja się z nimi nie polubiłam.


Cena to ok 11 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz