7 sierpnia 2018

Nivea - olejek w balsamie Kwiat Pomarańczy & Olejek Awokado

Olejek w Balsamie NIVEA Kwiat Pomarańczy i Olejek Awokado zapewnia Twojej skórze pielęgnację, o jakiej marzyłaś. Ten rozpieszczający zmysły, szybko wchłaniający się balsam zawiera drogocenny olejek awokado, a jego formuła pozostawi Twoją skórę głęboko nawilżoną przez wiele godzin. Lekka konsystencja balsamu nie pozostawia kłopotliwej, lepkiej warstwy i sprawia, że Twoja sucha skóra zyskuje naturalny, gładki, promienny wygląd. Energetyzujący, świeży zapach kwiatu pomarańczy obudzi Twoje zmysły. Stosuj do codziennej pielęgnacji i ciesz się gładką, nawilżoną skórą. Produkt przebadany dermatologicznie.
  • Zawiera cenny olejek awokado
  • Zapewnia głębokie, 24-godzinne nawilżenie
  • Szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy
  • Przeznaczony do pielęgnacji skóry suchej i normalnej
  • Zapewnia skórze gładki i promienny wygląd

Co o balsamie mogę powiedzieć ja?

Obłędny zapach, który długo utrzymuje się na skórze to zdecydowany atut tego produktu. Nie jest nachalny, a ja uwielbiam, gdy czuję coś na skórze długimi godzinami. 

Jeśli chodzi o kwestię nawilżenia - całkiem dobrze sobie z tym radzi. Zaintrygowała mnie informacja na opakowaniu "olejek w balsamie" - spodziewałam się tłustej mazi, uczucia lepkości po nałożeniu, a tu  spotkało mnie całkiem miłe zaskoczenie. Kosmetyk szybko się wchłania dzięki czemu skóra nie pozostaje lepka. Mam wrażenie, że moja skóra go wręcz pije, a po wchłonięciu balsamu jest mocno odżywiona. 

Opakowanie - tradycyjne dla balsamów Nivea. Wygodne w użyciu, nic samo nie wycieka, a do tego dozuje odpowiednią ilość produktu. 

Jest to już któryś balsam Nivea w mojej kosmetyczce i napewno nie ostatni. Każdy nowy zapach coraz milej mnie zaskakuje. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz