5 września 2018

Nivea Fresh Revive - suchy szampon dla szatynek

Ciesz się w pełni każdym dniem dzięki nowemu suchemu szamponowi dla brunetek NIVEA® FRESH REVIVE! Ekspresowo odśwież swoje ciemne włosy i zachowaj ich naturalny kolor dzięki innowacyjnej formule 3w1 zapewniającej:
1. całodniową świeżość z przyjemnym zapachem
2. pełną objętość
3. delikatne oczyszczanie bez podrażniania skóry głowy.
  • Ekspresowo odświeża ciemne włosy
  • Zachowuje naturalny kolor włosów dzięki innowacyjnej formule 3w1
  • Odświeża na cały dzień i otula włosy przyjemnym zapachem
  • Zapewnia pełnię objętości
  • Delikatne oczyszcza bez podrażniania skóry głowy


Skład:
Alcohol Denat., Quaternium-26, Propylene Glycol, Limonene, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Parfum, CI 77499, CI 77492




Główną rolą suchego szamponu jest przedłużenie świeżości naszych włosów, szczególnie, gdy mamy tendencję do nadmiernego przetłuszczania skóry głowy. Dla mnie tego typu produkt to must have w mojej kosmetyczce, gdyż często ratuje mnie z opresji - latem, gdy są upały, zimą od noszenia czapki. Produkt godny uwagi przez cały rok!


Zdecydowanym plusem dla marki NIVEA jest to, że pokusił się o zrobienie kilku wariantów, dzięki czemu bez problemu można wybrać odpowiedni szampon do swojego koloru włosów. 


Nie barwi włosów, a jeśli już to minimalnie i bez problemu biały osad znika po wtarciu ręką lub po przeczesaniu włosów szczotką. 


Zapach - pudrowy, przyjemny, ale nieduszący.


Szampon dobrze wchłania nadmiar sebum z włosa, dzięki czemu ratuje nas i przedłuża trwałość fryzury o 1 dzień. Mam wrażenie, że nawet lekko zwiększa ich objętość.


Ogólnie polecam. Testowałam już kilka suchych szamponów i ten najbardziej przypadł mi do gustu ze względu na to, że nie bieli włosów oraz, że posiada delikatny zapach co jest dla mnie ważne, ponieważ zazwyczaj produkty w sprayu mnie "duszą". 


Napewno zakupię ponownie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz