22 marca 2018

Kobo Professional White Brightener Mix

Kobo Professional White Brightener Mix





"Produkt do rozjaśniania odcieni podkładów. Stanowi wybawienie dla osób z bardzo jasną cerą, które zmagają się ze znalezieniem wystarczająco jasnego odcienia. Wykazuje delikatne właściwości matujące. "


Rozjaśniacz do podkładu marki KOBO to nie ukrywam moje wybawienie. Jestem dość bladą osoba, której ciężko znaleźć jasny podkład - a do tego jeszcze w żółtych tonach. 

Moje pierwsze wrażenia o rozjaśniaczu były bardzo pozytywne. Podkład dzięki temu produktowi pięknie scalił mi się ze skórą. 

Dodatkową zaletą produktu jest delikatne działanie matujące. Dodam, że mam skórę mieszaną i u mnie efekt delikatnego matu spisuje się dobrze.

Jeśli chodzi o zmianę właściwości podkładu - moim zdaniem jest, ale nie wielka. Troszkę ciężej rozprowadzało mi się podkład gąbeczką, ale nie było to jakieś uporczywe. 

Nie spowodował u mnie pogorszenia stanu twarzy.

Jak wymieszać produkt z podkładem? 
Mi służy do tego puste opakowanie po pudrze Stay Matte. Wlewam tam podkład i odrobinę rozświetlacza i mieszam gąbeczką, po czym nakładam na twarz. 


Uwielbiam podkład Healthy Mix, ale niestety był dla mnie dużo za ciemny... Poniżej przedstawiam wam jak produkt kobo poradził sobie z rozjaśnieniem podkładu. 









Cena ok 20zł w drogerii Natura

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz