15 marca 2018

Maybelline Master Contour V-shape Duo Stick

Maybelline Master Contour V-shape Duo Stick
Sztyft do konturowania twarzy







Master Contour marki Maybelline - Sztyft do konturowania twarzy. Składa się z dwóch kolorów: jaśniejszego i ciemniejszego. Kremowa konsystencja łatwo się rozprowadza. Nie powoduje powstawania smug i plam. Produkt pozwala na precyzyjne wymodelowanie kształtu twarzy. Nie sprawia trudności podczas użytkowania. Dostępny w dwóch wariantach kolorystycznych.

Kupiłam go jakiś czas temu na promocji w Rossmannie. Jeśli chodzi o sztyft do konturowania jest to mój pierwszy tego typu produkt, który miałam okazję testować. Wybrałam odcień 01 Light. 

 Faktem jest, że niestety nie zużywa się równomiernie. Odcienie oceniam na plus, brąz nie wpada w pomarańcz. UWAGA! Słyszałam o tendencji do zapychania, mi na szczęście żadnej krzywdy nie zrobił. Fajny "inny" produkt, ale jednak wolę standardowe kosmetyki do konturowania.





Cena ok 40zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz