2 marca 2018

Sensique Shine Powder Puder rozświetlający

Sensique Shine Powder Puder rozświetlający






"Delikatne pudry o jedwabistej konsystencji z drobinkami perły i specjalnymi pigmentami. Odbijają światło redukując cienie widoczne jako zmarszczki. Rozświetlają cerę i nadają jej ładny koloryt. Stanowią doskonałe wykończenie makijażu. Formuła wzbogacona o olejki jojoba i aloes, które zapobiegają wysuszaniu i utracie jędrności skóry oraz wspomagają jej prawidłowe funkcjonowanie. Dostępne 4 odcienie."



A co o nim mogę powiedzieć ja? Skończył mi się mój ukochany stay matte i postanowiłam sięgnąć wgłąb szuflady i dla odmiany spróbować czegoś innego. Z tym puderkiem się bardzo polubiłam, fajnie matuje, przy okazji dając delikatny efekt rozświetlenia skóry. Nie zapycha. Cena niska ok 8zł. Nie podkreśla suchych skórek. Puder dobrze scala się ze skórą. Drobinki świetnie rozświetlają skórę nie dając przy tym teatralnego efektu. Minusem jest to, że się osypuje... co zresztą widać na drugim zdjęciu. Moja umywalka po porannym makijażu jest cała zasypana, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło... przynajmniej częściej ją myje! :) No i zdecydowanie dostępność - tylko i wyłącznie drogeria natura.
Ogólnie uważam, że jak za taką cenę warto go wypróbować.



Ok 8zł, drogeria Natura

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz