18 maja 2018

Cashmere Secret, Baza wygładzająca



Dzięki mikrosiateczce przestrzennych silikonów 3D perfekcyjnie kryje niedoskonałości cery i delikatnie wyrównuje zmarszczki. Skóra staje się kaszmirowo gładka i idealnie miękka w dotyku. Gwarantuje efekt matowienia, nawet po wcześniejszym zastosowaniu bogatego kremu. Ułatwia rozprowadzanie fluidu, a także wiąże cząsteczki makijażu, dzięki czemu wydłuża jego trwałość i sprawia, że skóra łatwiej oddycha. Jest preparatem często stosowanym i rekomendowanym przez wizażystów. 

Sposób użycia: Bazę stosować po oczyszczeniu skóry i nałożeniu kremu pielęgnacyjnego. Można jej używać zarówno pod makijaż, jak i bez niego. W obydwu przypadkach Cashmere Secret gwarantuje ten sam efekt: cera jest kaszmirowo gładka, miękka i matowa.



Bazę otrzymałam w rozdaniu i byłam jej ogromnie ciekawa, gdyż chodziły po internecie plotki, że jest bardzo przyjemna. I wiecie co? Całkowicie się z nimi zgadzam. 

Już od samego początku moją uwagę przykuło opakowanie - porządne, estetyczne, mogłabym rzec nawet, że wygląda glamour. Spodziewałam się, że opakowanie będzie ciężkie, ze szkła, a tu pozytywne zaskoczenie, gdyż jest leciutkie i na pewno się nie zbije, a wygląda naprawdę efektownie. No i plus za to, że jest przezroczyste i widać ile produktu nam zostało. 

Ale dość o opakowaniu, przejdźmy do konkretów. Baza łatwo się rozprowadza, wręcz sunie po twarzy pozostawiając ją miękką, gładką i zmatowioną. Mam wrażenie, że wypełnia drobne zmarszczki, dzięki temu podkład nie roluje się, a do tego zmniejsza widoczność porów. Nie zauważyłam u siebie by negatywnie działał na moją skórę, a stosuje ją codziennie, więc z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że nie zapycha.  Zdecydowanie wydłuża trwałość makijażu, matuje, oraz współgra z wieloma podkładami. Co do zapachu - jest delikatny, przyjemny dla nosa. Wydajność również oceniam na plus, ponieważ wystarczy niewielka ilość bazy by pokryć całą twarz. 

No choćbym dziewczyny chciała - nie mam do czego się przyczepić. Mam ochotę na więcej! Zastanawiam się nad zakupieniem drugiej wersji bazy wygładzająco - rozświetlającej. 



Skład:
Cyclomethicone, Dimethicone Crosspolymer, Phenoxyethanol, Ethyl-, Methylparaben, Parfum


30 ml, ok 30zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz