29 maja 2018

Co kupiłam na promocji 2+2 w Rossmannie?

Nie miałam jakiegoś parcia, żeby skorzystać z tej promocji, ale pomyślałam sobie - zbliża się Dzień Matki, może kupię jej m.in jakiś fajny zestawik do pielęgnacji twarzy. Długo zastanawiałam się nad kosmetykami z Evree z serii Black Rose, a Bielendą, ale ostatecznie mój wybór padł na nowość od Bielendy. Sama dla siebie też zrobiłam sobie prezent, jeśli chcecie zobaczyć na co padł mój wybór - zerknijcie niżej.


Bielenda, Botanic Spa Rituals - krem przeciw zmarszczkom na dzień i na noc z opuncją figową i aloesem


ps. nawet nie wiedziałam, że z serii Botanic Spa jest również wersja nawilżająca z olejkiem z pestek malin i melisą oraz regenerująca z kurkumą i chia.





Bielenda, Botanic Spa Rituals - serum przeciw zmarszczkom z opuncją figową i aloesem


A dla siebie kupiłam...

Bielenda, Green Tea - esencja w perłach do cery mieszanej



Evree, Soda Clean - sodowa pianka do mycia twarzy




Zakupy wyszły mnie ok 66 zł, a rabat który został naliczony to 48 zł.

Wszystkie 4 rzeczy to dla mnie nowość. Mam nadzieję, że seria Botanic Spa spodoba się mojej mamie (a słyszałam już kilka pozytywnych opinii, więc mam wieeelką nadzieję, że tak), a ja sama w najbliższym czasie zakupie sobie wersję nawilżającą z maliną i melisą, bo brzmi ciekawie!

Miałyście któryś z wyżej wymienionych produktów? Jak spisał się u was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz