22 maja 2018

Moja przygoda z hybrydą #1

Postarałam się pogrzebać w telefonie i w chmurze i znaleźć jak najwięcej zdjęć moich paznokci, od  początku mojej zabawy z hybrydą. Z niektórych paznokci byłam mniej lub bardziej zadowolona. Kilkukrotnie zmieniałam stylistki, stąd różny styl wykonywania paznokci. Telefon również się zmieniał stąd różna jakość zdjęć. Nie udało mi się znaleźć wszystkich zdjęć - gdzieś przepadły, ale to zdecydowana większość paznokci hybrydowych, które miałam okazje sobie zrobić i w miarę je lubiłam.

Na samym dole zobaczycie moją pierwszą w życiu hybrydę, która była robiona w pierwszych miesiącach mody na hybrydy. Siostra zakupiła lampę i zestaw Semilaca, a ja byłam jej pierwszym królikiem doświadczalnym. 



Pixel effect - Indigo 

Semilac 198 Powder Pink + 097 Indian Roses


Semilac Deep Red 071 + Provocater Hot Sparkle 034


Semilac Nuts & Caramel 139 + 037 Gold Disco


Baby boomer


Semilac - Pink Doll 033


Semilac bodajże 044 + matowy top + wzorek odbity stemplem


Semilac (numerku niestety nie pamiętam) + "cukrowy" efekt 


Semilac - Luminous Cyclamen 082 + nieudany efekt lustra. 


Semilac 022 Mint 


Jakiś neonowy żel za parę zł, już kompletnie nie pamiętam nazwy.


Semilac - Luminous Cyclamen 082 + 105 Stylish Gray


Semilac 022 Mint
Moje pierwsze hybrydy! 
Piękna mięta, ale również i pięknie zalane skórki! 
Jak na osobę bez szkoleń, która pierwszy raz w życiu robiła hybrydę i tak nieźle!



Które są waszym faworytem? 
Ja zdecydowanie zakochałam się w kolorze od Semilac 033 - Pink Doll! 



Już za jakiś czas kolejna dawka paznokciowych inspiracji! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz