16 maja 2018

Lekki mus do pielęgnacji ciała NIVEA





Lekki mus do pielęgnacji ciała NIVEA Dzika Malina & Biała Herbata


Ciesz się rozpieszczającą chwilą z nowym musem NIVEA.

Delikatny i lekki jak chmurka szybko się wchłania i zapewnia natychmiastowe nawilżenie. 

Puszysty mus nasycony kuszącym połączeniem zapachów dzikiej maliny i białej herbaty sprawi, że Twoja skóra zapragnie więcej!


  • Delikatny i lekki jak chmurka mus szybko się wchłania i zapewnia natychmiastowe nawilżenie. 



  • Kuszące połączenie zapachów dzikiej maliny i białej herbaty.



Produkt otrzymałam do testowania dzięki Klubie Nivea i bardzo za to dziękuję, bo na pewno nie sięgnęłabym po ten produkt będąc na zakupach w drogerii. A tu jednak spotkało mnie miłe zaskoczenie. 

Bardzo przypadła mi do gustu forma musu - jest szybka w aplikacji, a dla takiego leniuszka jak ja to duży plus. Kolejnym plusem jest to, że szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy. No i zapach rewelacyjny, nie nachalny, świeży, długo utrzymuje się na skórze. Jeśli chodzi o stopień nawilżenia nie jest jakiś mega super, ale na co dzień mi w zupełności wystarcza.

Kiedyś na pewno do niego wrócę, lub zakupie drugą wersję zapachową Świeży Ogórek & Herbata Matcha. 

Dzięki temu kosmetykowi pokochałam formę musu/pianki i na pewno skuszę się na inne produkty tego typu, bo są naprawdę ekspresowe w życiu. 



SKŁADNIKI:
Aqua, Glycerin, Isobutane, C15-19 Alkane, Isopropyl Palmitate, Paraffinum Liquidum, Alcohol Denat., Stearyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Dimethicone, Butane, Trisodium EDTA, Sodium Cetearyl Sulfate, Citric Acid, Phenoxyethanol, Limonene, Linalool, Citronellol, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz