24 maja 2018

Woda perfumowana, Love Potion Secrets, Oriflame




Uzależniający, dekadencki zapach, który oszałamia iskrzącym aromatem owoców, z zaskakująca białą truskawką w roli głównej. Jego serce otwiera się łożem białych kwiatów, a w nucie głębi odsłania swą seksowną naturę, zaklętą w kremowej ambrze, drzewie sandałowym i smakowitej, białej czekoladzie.


Flakonik to coś co jako pierwsze przykuło moją uwagę. Przepięknie prezentuje się na toaletce. Niestety problemem będzie, gdy chcemy wrzucić je do torebki, gdyż szpic może się ułamać, lub po prostu zająć dużo miejsca.

Nuty zapachowe? Gdy zobaczyłam w katalogu opis: biała truskawka, biała czekolada, białe kwiaty, zrobiłam niemałe oczy. Stwierdziłam, że to coś nietypowego wśród perfum, przynajmniej ja pierwszy raz z taką kompozycją się spotkałam i podjęłam decyzję, że muszę je mieć!

A jak w rzeczywistości spisuje się zapach? Jest słodki, ale nie duszący. Mimo wszystko sądzę, że nie każdej z Was przypadnie do gustu, gdyż są naprawdę mega słodkie. Jeszcze jednym moim spostrzeżeniem jest to, że raczej nie będą nadawać się na upały, brakuje im świeżości, ale tak czy siak mają w sobie coś urzekającego i na letnie wieczory, lub zimowe dni będą idealne.

Trwałość to ok 5h jak większość wód perfumowanych od Oriflame, więc jeszcze nie tak zły wynik.

Pojemność to 50ml.

Cena waha się w zależności od katalogu od 50-120zł.



SKŁAD:
ALCOHOL DENAT., AQUA, PARFUM, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, LIMONENE, COUMARIN, PHENOXYETHANOL, CI 17200, CI 19140

1 komentarz: